Ez a weboldal sütiket használ!

Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.

 Részletek

 

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

A leggyakrabban felmerülő kérdések:

 

Mi a teendő abban az esetben, ha kiválasztottam a termékeket, viszont nagyobb mennyiségben és értékben szeretnék rendelni, van lehetőség arra hogy kapjak valamennyi kedvezményt?

Természetesen van erre lehetőség, töltse ki a http://www.ipararuhaz.hu/ajanlatkeres linken található űrlapot, írja le hogy mely termékből hány darabra tartana igényt, megvizsgáljuk hogy tudunk-e adni további kedvezményt és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

Előre utalást választottam fizetési módnak, de még nem kaptam meg az utaláshoz a számlát, kihez forduljak?

Amennyiben olyan termékre adta le rendelését, amely raktárkészleten van, a kollégáink a feldolgozást követően azonnal küldik Önnek az előre utalásos számlát az Ön által rendeléskor leadott e-mail címre.

Amennyiben olyan terméket rendelt, amely nincs jelenleg raktárkészleten, e-mailben megírjuk Önnek a várható beérkezési időt, és a beérkezést követően tudjuk küldeni az előre utalásról a számlát.

Ha gyorsítani szeretnének a fizetési folyamaton, lehetőség van előleg számla kiállítására. Ebben az esetben a végösszegről kiállítunk egy számlát előlegként, amit elküldünk e-mailben Önnek. A termék beérkeztét követően pedig kiállítjuk a végszámlát, melyen szerepel a termék és az előleg is, a számla értéke pedig 0 Ft lesz.

 

Mi történik abban az esetben, ha a megrendelt munkavédelmi lábbeli vagy ruha mérete nem lett jó és cserélni szeretném?

Természetesen lehetősége van kicserélni a terméket egy másik méretre, amennyiben a termék sértetlen, eredeti állapotában van és nem használta. Ebben az esetben a terméket vissza kell juttatnia számunka a számlán is szereplő 6722 Szeged, Kálvária sugárút 4-6 számra. A szállítási költség ilyenkor a vásárlót terheli, a termék beérkezését követően pedig küldjük a kívánt méretet, melynek szállítási költsége bruttó 1700 Ft.

Csomagcserére is van lehetősége, melynek oda-vissza költsége bruttó 2080 Ft. A cseréhez kérem írják meg a support@ipararuhaz.hu e-mail címre a rendelési számot, illetve hogy mit szeretnének mire cserélni. Csomagcsere esetén a GLS futára kézbesíti a csere terméket, Önnek csak át kell adnia becsomagolva a rossz méretet.

Amennyiben nem biztos hogy melyik méretre van szüksége, keresse valamelyik szakos kollégánkat és segítünk kiválasztani az Önnek megfelelő méretet.

A cseréhez kérem töltse ki az alábbi linken lévő adatlapot és mellékelje a visszaküldendő csomagba.

https://www.ipararuhaz.hu/custom/ipararuhaz/image/data/srattached/96cad02a128fdbbb7c7815c1fefbf151_Munkavedelmi%20ruhak%20es%20cipok%20cserejenek%20menete.pdf

 

Leadtam a rendelésem a webáruházban, mikor kapom meg a rendelésemet?

Minden esetben 2 db e-mailt kell hogy kapjon a rendelés leadását követően. Az egyik egy automatikusan generált e-mail lesz, amiben jelezzük Önnek, hogy megkaptuk rendelését. A második e-mailben már az egyik kollégánk veszi fel Önnel a kapcsolatot 1 munkanapon vagy 24 órán belül, és jelzi Önnek, hogy a rendelés azonnal teljesíthető raktárról, vagy pedig amennyiben nincs készleten egy vagy több termék, abban az esetben mikorra várható a beérkezésük.

Amennyiben raktáron lévő termékekről van szó, a kiszállítás 1-2 munkanapon belül megtörténik a GLS futárszolgálat segítségével. Ha olyan termékre adta le rendelését, amely éppen nincs készleten, jellemzően 1-6 munkanap alatt szállítjuk a termékeket, azonban néha előfordulhatnak váratlan esetek, amikor rajtunk kívül álló okok miatt (készlethiány a gyártónál, komponens hiány) a szállítási idő megcsúszik. Minden esetben jelezzük ilyenkor a vevő felé a szállítási időt.

Cégünknél a csomagokat a GLS futárszolgálat 13 órát követően szokta felvenni, a csomagok feladásáról szóló e-maileket csak a csomagok biztos felvételét követően küldjük ki.

 

Vásároltam Önöknél egy munkavédelmi cipőt, és a "garanciális" időn belül tönkrement, mi a teendőm?

Minden munkavédelmi cipőnkre 6 hónap jótállást vállalunk. Amennyiben ilyen probléma lépett fel, jelezze felénk a support@ipararuhaz.hu e-mail címre és felvesszük Önnel a kapcsolatot. A lábbeliket megtakarított állapotban kell eljuttatni hozzánk az eredeti számlával együtt, mi pedig a gyártó/importőr felé továbbítjuk a cipőt, akik a felülvizsgálatot követően eldöntik hogy kijavítják, kicserélik, vagy pedig a nem megfelelő használat miatt elutasítják az igényt. Ez a folyamat jellemzően körülbelül 2 hetet szokott igénybe venni, az eredményről értesítjük a vásárlót és eljuttatjuk hozzá a cipőt a mi költségünkön.

 

Rengeteg terméket látok a webáruház felületén, de az általam keresett termék nem szerepel az oldalon, be tudják nekem szerezni?

A webáruházunk felületén az általunk forgalmazott termékeinknek csupán egy töredéke látható. Több mint 500 beszállító több mint 150.000 termékét forgalmazzuk.

Kattintson a http://www.ipararuhaz.hu/ajanlatkeres linkre, ahol a mezőket kitöltve megadhatja hogy milyen termékre van szüksége. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és árajánlatot adunk szállítási határidő megadásával.

 

 

 

Keresés